Alla inlägg under september 2011

Av Erika - 19 september 2011 23:23

Jag har nog spelat Wordfeud för mycket :P Mina ögon känns fyrkantiga =) Haha


Spelar ni också det spelet? :) Skoj om man får ett ord med mycket poäng.



Jag heter binbin91 där om ni vill utmana mig :D


 




Av Erika - 14 september 2011 21:13

Bakade cupcakes för första gången idag :) Vart rätt bra, men inte så supersnygga. Hade inte så mycket att garnera dem med :P


Muffinssarna:


 

Resultat:


 

Vart ca 21 st totalt, detta är bara några.

 

Av Erika - 13 september 2011 22:12



Gaah,vill ha dem!!!



699kr Eurosko


Synd bara att de är för dyra för min lilla studentekonomi :(


 

Av Erika - 13 september 2011 22:00

Asså jag diggar katten!! :D

Om ni inte sett klippet- Check it out! ;) Och om ni redan gjort det- kolla igen!   





 

Av Erika - 13 september 2011 20:15


IDOL!!


Nu sitter jag och kollar på idol :) Har ni fått någon favorit av alla som vart med under de auditions som varit? :)



 


 

Av Erika - 13 september 2011 19:05

Jag känner att jag är väldigt trög på att uppdatera..


Men tänkte ge mig på ett inlägg nu. :)


Kan ju berätta att jag fick en ansiktsbehandling förra fredagen, det var härligt, förutom när hon skulle klämma på porerna = mindre härligt! Men det är smällen man får ta :) Hahaah


Igår fyndade jag ett par lackleggings på Gina Tricot för 99kr (var nedsatt pris) Tjohooo :)


Imorgon är jag tyyp ledig :) vi har typ sportardag och få göra vad vi vill. Jag antar att vädret kommer suga men måste iaf bege mig ut på en promenad med vovven iaf :)


Music :)

PEACE!                                    

 

Av Erika - 3 september 2011 23:04

Usch!


Vet ni vad? Katten kom nyss in och hoppade upp i min säng o började gosa..då kände jag nått kallt slemmigt i pälsen....en sniiigel :O


Måste hon dra hem slemmiga polare sent på kvällarna :P hahaha! Äckliga katt :)


Gonatt på er!


 

Av Erika - 3 september 2011 13:25

Hejsan :)


Hittade en larv igår bland lingonen som mamma rensade, nu undrar jag vad det är för sorts larv :S Någon som är duktig på sånt?


 

UPDATE: Tydligen är det en ung gräsulvslarv.

 

Presentation


Jag heter Erika och är 20 år. Jag pluggar på Umeå universitet -SPA programmet. Är även säljkonsulent för Oriflame. Här kommer jag att blogga om min vardag och allt som hör livet till!

Ställ en liten fråga :)

4 besvarade frågor

Klockan just nu:

Change Language

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Bli en prenumerant du med!

bloglovin

Omröstning

Vilken hårfärg tycker du är snyggast?
 Blont
 Brun
 Svart
 Rött
 Annan..

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards