Alla inlägg under november 2011

Av Erika - 30 november 2011 22:42

Tjo alla :)


Att det ska vara så svårt att skriva här :P Sist jag skrev pluggade jag inför en tenta som jag fick U på :/ nu pluggar jag till en till som är nästa fredag och omtentan på den jag fick U på är dagen efter, busy,busy...


Aja, vill dela med ett roligt You Tube klipp :D


Mamma sa att jag var precis som ungen när jag va i den åldern ;) jag är allt bra lite onskefull jag med! :P

Av Erika - 6 november 2011 17:10

Ska snart återgå till tentaplugggandet. Har tenta imorgon.Ska bara skriva detta inlägg först :)  Högen med papper är ju typ 5 cm hög så man kan säga att det inte känns sådär jättebra. Har knappt hunnit läsa igenom hälften :/ Jag hoppas jag har turen med mig imorgon :) Har inte kunnit plugga mycket heller eftersom jag håller på måla om i badrummet hemma och renovera om  :) resultatet av det blir nog bra iallafall :D


 



 

Av Erika - 3 november 2011 17:30

 






 

Presentation


Jag heter Erika och är 20 år. Jag pluggar på Umeå universitet -SPA programmet. Är även säljkonsulent för Oriflame. Här kommer jag att blogga om min vardag och allt som hör livet till!

Ställ en liten fråga :)

4 besvarade frågor

Klockan just nu:

Change Language

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Bli en prenumerant du med!

bloglovin

Omröstning

Vilken hårfärg tycker du är snyggast?
 Blont
 Brun
 Svart
 Rött
 Annan..

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards